خانه آموزش‌های مجازی ، برترین موسسه آموزش مجازی و غیرحضوری در کشور
سبد خرید
با مشاورین ما ، بهترین دوره ها را انتخاب کنید
همین حالا با ما تماس بگیرید

استراتژی اقیانوس آبی

اطّلاعات دوره و منابع آموزشی

فانام فارسی : استراتژی اقیانوس آبی
Enنام لاتین : Blue Ocean Strategy
نحوه برگزاری : مجازی
مدّت برگزاری : ۴۵ ساعت
استاد : خانم دکتر همتی
شهریه : ۱۱۰۰۰۰ تومان
کتب و جزوات :
لوح‌های فشرده :
فایل‌های الکترونیکی :

توضیح دوره

دوره آموزشی استراتژی اقیانوس آبی

استراتژی اقیانوس آبی یکی از مهمترین تحولاتی است که منجر به پیدایش انقلابی در حوزه استراتژیک شده است که با رویکرد تفکر استراتژیک همراه با نوآوری در حوزه استراتژیک اقدام به ارائه مجموعه‌ای از ابزارها و رویکردهای خاص جهت تحقق آن نموده است.  پارادایم رقابت در فضای کسب و کار بر ذهن بسیاری از مدیران امروز جهان سیطره دارد.مدیران تنها راه پیروزی و موفقیت سازمان خود را در پیشی گرفتن از رقبا و گرفتن سهم بیشتر از بازار تقاضای موجود می دانند.آزاد شدن ذهن مدیران از این پارادایم نیازمند دیگرگونه نگریستن به مفهوم استراتژی است. از همین رو در چند سال اخیر جنبشی که در حوزه مدیریت استراتژیک در دنیا صورت گرفته است در حوزه نوآوری و خلاقیت در استراتژی و جنبش‌های پارادایمی در حوزه استراتژیک می‌باشد. یکی از مهمترین این تحولات ، “استراتژی اقیانوس آبی” می‌باشد.
در استراتژی اقیانوس آبی تنها راه پیروزی در رقابت،توقف تلاش برای پیروزی در رقابت است.به جای ورود به رقابت خونین در اقیانوس سرخ باید وارد فضای بازار نامحدود اقیانوس های آبی شد و دست به خلق تقاضا زد.بازاری که در آن هنوز قواعد بازی مشخص نشده است و فرصتی برای رشد بسیار و سودآور وجود دارد. در اقیانوس های سرخ،مرزهای صنعت تعریف شده و پذیرفته اند و قواعد بازی در رقابت معلومند.در اینجا شرکت ها تلاش می کنند تا از نظر عملکرد از رقبای خود پیشی گرفته و سهم بیشتری از بازار برای تقاضای موجود را به خود اختصاص دهند.هنگامی که فضای بازار شلوغ می شود،مقادیر پیش بینی سودآوری و رشد کاهش می یابند.در این حالت،محصول به کالا تبدیل می شود و رقابت خونین بین شرکت ها،اقیانوس سرخ را خونین می سازد. راهبرد (استراتژی) اقیانوس آبی یکی از تئوری های مدیریتی است. یک رهیافت سیستماتیک برای یافتن کسب و کارهایی که رقابت در آنها مفهومی که در بازارهای سنتی دارد را از دست می دهد.

سرفصل‌های دوره

  • خلق اقیانوس های آبی
  • ابزارهای تحلیلی و چارچوب ها
  • تجدید ساختار مرزهای بازار
  • تمرکز روی تصویر کلان و نه اعداد
  • رسیدن به مرزی فراتر از تقاضای موجود
  • رعایت ترتیب استراتژی درست
  • غلبه بر موانع کلیدی سازمانی
  • اجرا را در درون استراتژی جای دهید
  • نتیجه گیری:پایداری و نوساختن استراتژی اقیانوس آبی

گواهینامه‌های ملّی دوره

  • ترجمه رسمی گواهینامه مرکز با مهر وزارت امور خارجه و مهر دادگستری
  • ترجمه رسمی گواهینامه مرکز با مهر دادگستری
  • گواهینامه دو زبانه خانه آموزش های مجازی( فارسی و لاتین)

گواهینامه‌های بین‌المللی دوره

  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی IQS (TAP TRAINING) انگلستان
  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی DNW اتریش
  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی ICS کانادا
  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی ACS آمریکا
  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی QAL انگلستان

ثبت‌نام دوره

سبد خرید

سبد شما خالی است