خانه آموزش‌های مجازی ، برترین موسسه آموزش مجازی و غیرحضوری در کشور
سبد خرید
با مشاورین ما ، بهترین دوره ها را انتخاب کنید
همین حالا با ما تماس بگیرید

استراتژی رقابت و نوآوری در کسب و کار

اطّلاعات دوره و منابع آموزشی

فانام فارسی : استراتژی رقابت و نوآوری در کسب و کار
Enنام لاتین : Competetive Strategy & Innovation in Bussiness
نحوه برگزاری : مجازی
مدّت برگزاری : ۳۵ ساعت
استاد : مهندس ایمان خلقی
شهریه : ۱۰۵۰۰۰ تومان
کتب و جزوات :
لوح‌های فشرده :
فایل‌های الکترونیکی :

توضیح دوره

دوره آموزشی استراتژی رقابت و نوآوری در کسب و کار

استراتژی رقابت و نوآوری در کسب و کار یکی از مباحث دنیای امروز است.رقابت از ابتدای آفرینش موجودات زنده وجود داشته است.تک سلولی های اولیه در شرایطی برای کسب منابع بیشتر با یکدیگر رقابت می کردند که در صورت نبود این رقابت تکاملی حاصل نمی گردید. رقابت در صورتی که در چارچوب های مشخصی باشد نه تنها مذموم نیست بلکه تشویق نیز می شود در اینصورت در تعبیری خوش بینانه رقیب عامل پیشرفت شما خواهد بود.در دنیای امروز کشورها با هم رقابت نمی‌کنند بلکه فضاهای کسب و کار با هم رقابت می‌کنند و این امر خود نشان از اهمیت فضای کسب کار در دنیای امروز است. رقابت تنها به کسب سهم بیشتر از بازار محدود نمی شود بلکه شرکت ها و موسسات اقتصادی برای در اختیار گرفتن منافع لازم برای فعالیت خود نیز با یکدیگر رقابت می کنند.به خاطر داشته باشید که رقابت کوچک و بزرگ یا قوی و ضعیف نمی شناسد،در یک محیط رقابتی هیچ کسب و کاری در حاشیه امنیت قرار ندارد.شرکت های بسیاری در بازارهای جهانی همواره در تلاشند تا در قابت با یکدیگر حداکثر سوددهی و نفوذ در بازار را داشته باشند.هیچ یک از آن ها به جایگاه فعلی خود دل خوش نیستند. اگر به جایگاه فعلی خود دل خوش باشید و از موفقیت های کنونی سرمست گردید، خود زمینه عقب ماندن از رقیب و فنا را فراهم کرده اید..شرکتی که با جدیت رقبای کلیدی را به طور مداوم بررسی و تحلیل نمی کند، در خلق استراتژی های رقابتی موثر دارای ضعف می باشد و بازارهای در اختیار آن در برابر تهاجم رقبا آسیب پذیر خواهند بود.لازم است صاحبان کسب و کار از نوع رقابت کسب و کار خود آگاهی مناسبی داشته باشند. آگاهی از نوع رقابت کسب و کار و تحولات و تغییرات احتمالی آن، صاحبان کسب و کار را جهت بقا و نیز تصاحب سهم بیشتر یاری می دهد. یک رقابت سالم، ارزش بازار را افزایش می دهد، چون رقیب های مختلف در یک عرصه ی تجاری، کمیت و کیفیت تولیدات و خدمات را ارتقاء می دهند.البته رقابت تنها عامل به حرکت درآوردن بهره وری شرکت ها نیست بلکه نوآوری، مهارت ها و سرمایه گذاری نیز عواملی مهم در افزایش بهره وری می باشند.با این حال یک نظام رقابتی، مشوق بازارهای آزاد و پویا می باشد و از این طریق نوآوری و ارزش آفرینی برای مشتری اهمیت می یابد.

سرفصل‌های دوره

  • رقابت در کسب و کار
  • فرصت ها،شایستگی ها،مشتری و استراتژی رقابتی
  • تحول بنیادین در کسب و کار
  • نوآوری و رقابت
  • تکنیک ها و ابزار رقابتی شدن
  • استراتزی در عمل:ژاپنی ها و استراتژی رقابتی(دیدگاه ترکیبی)
  • رقیب شناسی یا هوشیاری رقابتی
  • سطوح استراتژی
  • چالش با مفروضات حاکم بر کسب و کار
  • تکنیک های ایده پردازی

گواهینامه‌های ملّی دوره

  • ترجمه رسمی گواهینامه مرکز با مهر وزارت امور خارجه و مهر دادگستری
  • ترجمه رسمی گواهینامه مرکز با مهر دادگستری
  • گواهینامه دو زبانه خانه آموزش های مجازی( فارسی و لاتین)

گواهینامه‌های بین‌المللی دوره

  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی IQS (TAP TRAINING) انگلستان
  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی DNW اتریش
  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی ICS کانادا
  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی ACS آمریکا
  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی QAL انگلستان

ثبت‌نام دوره

سبد خرید

سبد شما خالی است