اصول برندسازی با رویکرد ارتباطات یکپارچه بازاریابیBranding Principles Using Communication Approach

اصول برندسازی با رویکرد ارتباطات یکپارچه بازاریابی

اصول برندسازی فرایند معنا بخشیدن به یک نام است. برندسازی مجموعه‌ای از راهکارهاست که به نام تجاری شما هویت مشخصی داده و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص و متمایز می‌کند. برندسازی شامل مباحث مختلفی چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند، انتخاب نام موثر برای برند، ایجاد طبقه بندی جدید، انتخاب رنگ برند و طراحی لوگو برای آن، بسط برند یا محدود نمودن دامنه تمرکز، عمق و ارزش برند، روابط عمومی، رویدادسازی، تبلیغات و… می‌باشد.امروزه کسب و کارهای موفق دنیا به این نتیجه رسیده اند که برای دستیابی به موفقیت باید بتوان با مشتریان روابط بلندمدت برقرار کرد چرا که وجود روابط بلندمدت، پایه و اساس شکل گیری برند خواهد بود. گام نخست در ایجاد برند برای هر کسب و کاری، فراهم سازی بستری مطمئن در برقراری ارتباط با مشتریان است.موضوع ارتباط با مشتری در مقوله بازاریابی همواره از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است. عملکرد محصول و ارتباطات یکپارچه بازاریابی عامل ایجاد برند هستند.به طوری که کیفیت بالای محصول در نبود ارتباطات یکپارچه بازاریابی و پیام مناسب به تنهایی نمی تواند ایجاد برند کند.بنابراین این دو عامل در کنار هم می توانند موجبات اثربخش بودن در فرآیند ساخت برند را فراهم آورند.در این فرآیند ارتباطات بازاریابی از مهم ترین سنگ بناهای ارتباط با مشتری ارزیابی می شود. ساخت برند مساوی با ساخت کسب و کار است،زیرا تعداد مشتریانی که به سراغ شرکت می آیند و خرید می کنند و میزان وفاداری ایشان در گروه، موفقیتی است که برند شرکت در بازار کسب کرده است.امکان ندارد بدون وجود ارتباطات موثر با مشتریان،آنان دوباره ترغیب شوند که از برند شرکت استفاده کنند.در کسب و کار مدرن برند حرف اول و آخر را می زند و شرکت هایی که در بازاریابی و برندسازی برای محصولات و خدمات خود موفق عمل می کنند می توانند به برتری رقابتی نسبت به رقبا نائل شوند.همانگونه که هر برندی هم دارای قلب است و هم دارای ذهن،برندسازی نیز یک علم محض نیست.هم در آن علم و منطق مهم است و هم هنر و کشف و شهود و همواره خلاقیت و نوآوری یک رکن اصلی در برندسازی می باشد.

هم‌اکنون ثبت‌نام کنیدانتخاب گواهینامه آموزشی مشاوره رایگانبا شما تماس خواهیم گرفت
  • نحوه برگزاریمجازی
  • مدت برگزاری40 ساعت
  • گواهینامه ملّی رایگاندارد
  • گواهینامه بین‌المللیدارد
  • کتب الکترونیکدارد
  • فیلم آموزشیندارد
  • نوع فایل‌های آموزشیPDF
  • مدرس دورهگروه اساتید مدیریت و بازاریابی
  • شهریه دوره115,000 تومان

این دوره را به اشتراک گذارید

ویژگی دوره‌های آموزشیپس از ثبت نام در دوره های آموزشی موارد زیر را دریافت خواهید کرد

  • بسته آموزشی دریافت بسته جامع دوره آموزشی

  • گواهینامه‌های رایگان صدور گواهینامه‌های دو زبانه به صورت رایگان

  • گواهینامه‌های بین‌المللی امکان صدور گواهینامه‌های ترجمه و بین‌المللی

  • استعلام آنلاین و مکتوب امکان استعلام آنلاین و مکتوب کلیه مدارک صادر شده

سرفصل دوره آموزشی

  • ارتباطات یکپارچه بازاریابی:سنگ بنای ایجاد برند
  • ارتباطات یکپارچه بازاریابی:تبلیغات
  • ارتباطات یکپارچه بازاریابی:بازاریابی مستقیم،سخن پراکنی،پیشبرد فروش،فروش شخصی و بسته بندی
  • ارتباطات یکپارچه بازاریابی:رویدادها،حامی گری و خدمات مشتری
  • یکپارچگی عامل ایجاد برند از طریق ارتباطات بازاریابی
  • فرآیند ساختن برند
  • استراتژی پیام
  • جهش خلاق
  • اجرای استراتژی پیام
  • رسانه
  • رسانه های چاپی
  • رسانه های پخش انبوه
  • رسانه های محیطی

گواهینامه‌های ملّی دوره

  • گواهینامه دو زبانه خانه آموزش‌های مجازی (فارسی و لاتین)

  • ترجمه رسمی گواهینامه مرکز با مهر وزارت امور خارجه و مهر دادگستری

  • ترجمه رسمی گواهینامه مرکز با مهر دادگستری

گواهینامه‌های بین‌المللی

  • گواهینامه مرجع صدور بین المللی EIQM ایران-انگلیس

  • گواهینامه مرجع صدور بین المللی DNW ایران-انگلیس

انتخاب گواهینامه‌های آموزشی

شما می‌توانید یک یا چند گواهینامه برای دوره آموزشی دریافت کنید. گواهینامه دو زبانه مرکز، رایگان صادر می‌گردد.

عضو کانال تلگرامی خانه آموزش‌های مجازی شویدساده‌ترین راه برای اطلاع از آخرین دوره‌های آموزشی و تخفیفات ویژه

عضویت در کانال

دوره های زیر نیز به شما پیشنهاد می شود