خانه آموزش‌های مجازی ، برترین موسسه آموزش مجازی و غیرحضوری در کشور
سبد خرید
با مشاورین ما ، بهترین دوره ها را انتخاب کنید
همین حالا با ما تماس بگیرید

تئوری بازاریابی

اطّلاعات دوره و منابع آموزشی

فانام فارسی : تئوری بازاریابی
Enنام لاتین : A theory of marketing
نحوه برگزاری : مجازی
مدّت برگزاری : ۳۰ ساعت
استاد : جناب آقای علی همتی
شهریه : ۱۱۰۰۰۰ تومان
کتب و جزوات :
لوح‌های فشرده :
فایل‌های الکترونیکی :

توضیح دوره

دوره آموزشی تئوری بازاریابی

یکی از پدیده های خارق العاده اجتماعی-اقتصادی مطرح در قرن بیست و یکم تئوری بازاریابی می باشد.در اوایل قرن بیست و یکم، بازاریابی سازمانی به شکل فزاینده ای موجب بروز دگرگونی های بزرگی در جوامع تجاری گردید و منجر به پیدایش انقلابی عظیم در جوامع تجاری،بیش از پیش شد.شرکت های جهانی با ارائه خدمات و تولید محصولات و سبک های مختلف زندگی و علائم تجاری سبب ایجاد رضایت،خرسندی و در بعضی موارد اذیت و آزار جوامع مختلف گردیدند.واحدهای بازاریابی شرکت ها الهام بخش تقاضاهایی هستند که از نیازهای اولیه عمده مردم فراتر بوده و پتانسیل هایی برای تولید بیشتر،مصرف بیشتر،پول و متوسط رفاه بیشتر را رقم می زنند.دلیل کلیدی این پیشرفت نام گذاری تجاری محصولات است که به بازاریاب ها امکان خلق و کاهش پیچیدگی پیشنهادات و مصرف محصولات جدید و غیر قابل پیش بینی را می داد.بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیله ی آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادله ی کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند.این فعالیت‏ها محدود به انجام وظایفی که صرفا مابین تولید و مصرف قرار گرفته ‏اند نمی شود. فعالیت‏های بازاریابی شامل بسته‏ بندی کالاها، نامگذاری و علائم تجاری فراورده ‏های کانال‏های توزیع (نظیر فروش مستقیم به مصرف‏ کننده نهایی، عمده فروش، واسطه، خرده‏ فروش) ترابری، انبارداری، روش‏های فروش، آگهی‏ های بازرگانی، قیمت‏ گذاری و اعتبارات مصرفی می گردد.یک تئوری بازاریابی چارچوب یکنواختی است که تشریح تئوری مند و تجربی بازاریابی به عنوان پدیده ای اجتماعی را ممکن می سازد که تمامی علائق نظری و عملی که مرتبط با پدیده بازاریابی هستند را در نظر می گیرد و ابزار مفهومی برای مشاهده و بازتاب بر خود پدیده را فراهم می آورد.طبق نظریه انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی کارکردی سازمانی و مجموعه ای از فرآیندها برای خلق ، اطلاع رسانی و ارائه ارزش به مشتریان است و برای مدیریت ارتباطات مشتریان روش هایی به کار می رود که منافعی برای سازمان و سهامدارانش در پی داشته باشد.

سرفصل‌های دوره

  • مقدمه
  • تئوری
  • انتقاد
  • روش ها
  • بازاریابی به عنوان یک سیستم اجتماعی
  • مباحثه
  • نتیجه گیری
  • بازاریابی
  • سیستم های اقتصادی
  • مسائل مدیریتی
  • سیستم های بازاریابی و جامعه

گواهینامه‌های ملّی دوره

  • ترجمه رسمی گواهینامه مرکز با مهر وزارت امور خارجه و مهر دادگستری
  • ترجمه رسمی گواهینامه مرکز با مهر دادگستری
  • گواهینامه دو زبانه خانه آموزش های مجازی( فارسی و لاتین)

گواهینامه‌های بین‌المللی دوره

  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی IQS انگلستان
  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی DNW اتریش
  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی ICS کانادا
  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی ACS آمریکا
  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی QAL انگلستان

ثبت‌نام دوره

سبد خرید

سبد شما خالی است