خانه آموزش‌های مجازی ، برترین موسسه آموزش مجازی و غیرحضوری در کشور
سبد خرید
با مشاورین ما ، بهترین دوره ها را انتخاب کنید
همین حالا با ما تماس بگیرید

مدیریت کیفیت از بازبینی محصول تا تعالی سازمانی

اطّلاعات دوره و منابع آموزشی

فانام فارسی : مدیریت کیفیت از بازبینی محصول تا تعالی سازمانی
Enنام لاتین : Quality Management Inspection to Business Excellence
نحوه برگزاری : مجازی
مدّت برگزاری : ۳۰ ساعت
استاد : خانم دکتر همتی
شهریه : ۱۰۵۰۰۰ تومان
کتب و جزوات :
لوح‌های فشرده :
فایل‌های الکترونیکی :

توضیح دوره

دوره آموزشی مدیریت کیفیت از بازبینی محصول تا تعالی سازمانی

تاریخچه مدیریت کیفیت (QM) به اوایل دهه ۱۹۲۰ میلادی یعنی زمانی که نخستین بار نظریه آماری برای کنترل کیفیت محصول کاربرد یافت، برمی گردد. تبعات ناشی از پدیده جهانی شدن و تغییرات به وجود آمده در اقتصاد جهانی، موجب افزایش رقابت بین بنگاه ها و سازمان های مختلف در سراسر دنیا شده است و این امر روز به روز ابعاد پیچیده تری به خود گرفته است.کشورهای مختلف به این باور رسیده اند که برای حضور و بقا در بازارهای منطقه ای، جهانی و حتی داخلی باید توان و قابلیت رقابت پذیری صنایع و سازمان های خود را افزایش دهند. مدیریت نیز مانند هر دانش دیگری دچار تحول و تکامل شده است.مدیریت برای این که بتواند به صورت راهبردی در عرصه جدید رقابت و به کارگیری فن آوری های روز و ارتباطات به کار گرفته شود، شفافیت لازم را در هزینه ها به وجود آورد و موجب بهبود کیفیت، رضایت مشتری و در نهایت چارچوبی برای سنجش و اندازه گیری کارآیی سیستم ها و فرآیندها در سازمان ها و شرکت های مختلف باشد، دچار دگرگونی زیادی شده است.
مدل های تعالی سازمانی یا سرآمدی کسب و کار، به عنوان ابزارهای قوی و چارچوبی برای سنجش و اندازه گیری میزان کارآیی سیستم ها و فرآیندها در سازمان های مختلف به کار گرفته می شوند.با به کارگیری این مدل ها ضمن اینکه یک سازمان میزان موفقیت خود را در اجرای برنامه های بهبود در مقاطع مختلف زمانی مورد ارزیابی قرار می دهد، می تواند عملکرد خود را با سایر سازمان ها مقایسه کند.مدل های تعالی با محور قرار دادن کیفیت تولید (کالا یا خدمات) و مشارکت همه اعضای سازمان می توانند رضایت مشتری را جلب و منافع ذی نفعان را فراهم کنند و در عین حال یادگیری فردی و سازمانی را با تکیه بر خلاقیت و نوآوری تشویق و ترویج کنند.

سرفصل‌های دوره

  • تاریخچه مدیریت کیفیت
  • مدل های تعالی سازمانی
  • مدل های تعالی سازمانی در ایران
  • چارچوب کلی و رویکردهای حل مسائل کیفی برای تعالی
  • مدل های اندازه گیری رضایت مشتری
  • رویکردهای ارزیابی تعالی سازمانی
  • مدل تعالی سازمان های پروژه محور
  • مهندسی مجدد

گواهینامه‌های ملّی دوره

  • ترجمه رسمی گواهینامه مرکز با مهر وزارت امور خارجه و مهر دادگستری
  • ترجمه رسمی گواهینامه مرکز با مهر دادگستری
  • گواهینامه دو زبانه خانه آموزش های مجازی( فارسی و لاتین)

گواهینامه‌های بین‌المللی دوره

  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی IQS انگلستان
  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی DNW اتریش
  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی ICS کانادا
  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی ACS آمریکا
  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی QAL انگلستان

ثبت‌نام دوره

سبد خرید

سبد شما خالی است