مدیریت کیفیت از بازبینی محصول تا تعالی سازمانیQuality Management Inspection to Business Excellence

مدیریت کیفیت از بازبینی محصول تا تعالی سازمانی

تاریخچه مدیریت کیفیت (QM) به اوایل دهه ۱۹۲۰ میلادی یعنی زمانی که نخستین بار نظریه آماری برای کنترل کیفیت محصول کاربرد یافت، برمی گردد. تبعات ناشی از پدیده جهانی شدن و تغییرات به وجود آمده در اقتصاد جهانی، موجب افزایش رقابت بین بنگاه ها و سازمان های مختلف در سراسر دنیا شده است و این امر روز به روز ابعاد پیچیده تری به خود گرفته است.کشورهای مختلف به این باور رسیده اند که برای حضور و بقا در بازارهای منطقه ای، جهانی و حتی داخلی باید توان و قابلیت رقابت پذیری صنایع و سازمان های خود را افزایش دهند. مدیریت نیز مانند هر دانش دیگری دچار تحول و تکامل شده است.مدیریت برای این که بتواند به صورت راهبردی در عرصه جدید رقابت و به کارگیری فن آوری های روز و ارتباطات به کار گرفته شود، شفافیت لازم را در هزینه ها به وجود آورد و موجب بهبود کیفیت، رضایت مشتری و در نهایت چارچوبی برای سنجش و اندازه گیری کارآیی سیستم ها و فرآیندها در سازمان ها و شرکت های مختلف باشد، دچار دگرگونی زیادی شده است.
مدل های تعالی سازمانی یا سرآمدی کسب و کار، به عنوان ابزارهای قوی و چارچوبی برای سنجش و اندازه گیری میزان کارآیی سیستم ها و فرآیندها در سازمان های مختلف به کار گرفته می شوند.با به کارگیری این مدل ها ضمن اینکه یک سازمان میزان موفقیت خود را در اجرای برنامه های بهبود در مقاطع مختلف زمانی مورد ارزیابی قرار می دهد، می تواند عملکرد خود را با سایر سازمان ها مقایسه کند.مدل های تعالی با محور قرار دادن کیفیت تولید (کالا یا خدمات) و مشارکت همه اعضای سازمان می توانند رضایت مشتری را جلب و منافع ذی نفعان را فراهم کنند و در عین حال یادگیری فردی و سازمانی را با تکیه بر خلاقیت و نوآوری تشویق و ترویج کنند.

هم‌اکنون ثبت‌نام کنیدانتخاب گواهینامه آموزشی مشاوره رایگانبا شما تماس خواهیم گرفت
  • نحوه برگزاریمجازی
  • مدت برگزاری30 ساعت
  • گواهینامه ملّی رایگاندارد
  • گواهینامه بین‌المللیدارد
  • کتب الکترونیکدارد
  • فیلم آموزشیندارد
  • نوع فایل‌های آموزشیPDF
  • مدرس دورهگروه اساتید مهندسی صنایع
  • شهریه دوره105,000 تومان

این دوره را به اشتراک گذارید

ویژگی دوره‌های آموزشیپس از ثبت نام در دوره های آموزشی موارد زیر را دریافت خواهید کرد

  • بسته آموزشی دریافت بسته جامع دوره آموزشی

  • گواهینامه‌های رایگان صدور گواهینامه‌های دو زبانه به صورت رایگان

  • گواهینامه‌های بین‌المللی امکان صدور گواهینامه‌های ترجمه و بین‌المللی

  • استعلام آنلاین و مکتوب امکان استعلام آنلاین و مکتوب کلیه مدارک صادر شده

سرفصل دوره آموزشی

  • تاریخچه مدیریت کیفیت
  • مدل های تعالی سازمانی
  • مدل های تعالی سازمانی در ایران
  • چارچوب کلی و رویکردهای حل مسائل کیفی برای تعالی
  • مدل های اندازه گیری رضایت مشتری
  • رویکردهای ارزیابی تعالی سازمانی
  • مدل تعالی سازمان های پروژه محور
  • مهندسی مجدد

گواهینامه‌های ملّی دوره

  • گواهینامه دو زبانه خانه آموزش‌های مجازی (فارسی و لاتین)

  • ترجمه رسمی گواهینامه مرکز با مهر وزارت امور خارجه و مهر دادگستری

  • ترجمه رسمی گواهینامه مرکز با مهر دادگستری

گواهینامه‌های بین‌المللی

  • گواهینامه مرجع صدور بین المللی EIQM ایران-انگلیس

  • گواهینامه مرجع صدور بین المللی DNW ایران-انگلیس

انتخاب گواهینامه‌های آموزشی

شما می‌توانید یک یا چند گواهینامه برای دوره آموزشی دریافت کنید. گواهینامه دو زبانه مرکز، رایگان صادر می‌گردد.

عضو کانال تلگرامی خانه آموزش‌های مجازی شویدساده‌ترین راه برای اطلاع از آخرین دوره‌های آموزشی و تخفیفات ویژه

عضویت در کانال

دوره های زیر نیز به شما پیشنهاد می شود