آموزش Windows 10Windows 10

آموزش Windows 10

در این محصول هر دو نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی از نسخه های اینترپرایس و پروفشنال و خانگی ویندوز ۱۰ آپدیت ۱ بدون دستکاری در سورس قرار دارد. ضمناً موارد دیگر از قبیل آموزش  ویندوز در قالب هفت بخش برای استفاده کاربران عزیز قرار داده شده است.

ویندوز ۱۰ آخرین نسخه سیستم ‌عامل از شرکت مایکروسافت و نسخه بعد از ویندوز ۸٫۱ می باشد. مایکروسافت منوی استارت را که با معرفی ویندوز ۸ حذف شد، به محیط دسکتاپ ویندوز ۱۰ باز گردانده است، سیستم جستجو بهبود یافته و پشتیبانی از ماوس و صفحه‌کلید نیز بهتر شده است. مایکروسافت در ویندوز جدید خود تلاش نموده تا به بازخوردهای کاربران قدیمی، توجه نموده و نیازهای آن‌ها را برآورده کند. ویندوز ۱۰ ترکیبی از قابلیت‌های خوب ویندوز ۷ و ویندوز ۸ به شمار می‌رود.

با این به روز رسانی ها، مایکروسافت تلاش زیادی را در زمینه زیبایی شناسی ویندوز 10 به عصر مدرن ارائه می دهد. غول تکنولوژی Redmond با استفاده از طراحی Fluent به  ویندوز 10، آیکون های جدیدی را برای مجموعه Office ایجاد کرده است.


ویندوز 10 اکنون بیش از 52 درصد از بازار ویندوز را در اختیار دارد و ویندوز به طور کلی 88 درصد از بازار دسکتاپ در سراسر جهان را در دست دارد. در مقایسه، تمام نسخه های macOS اپل کمتر از 20 درصدو کمتر از نیمی از آن در سراسر جهان ، لینوکس به طور کلی کمتر از 2 درصد و اوبونتو و سیستم عامل Chrome هر دو در حدود 1 درصد به خود اختصاص دادند.

 

منوی استارت جدید در ویندوز ۱۰

مایکروسافت بعد از بازخورد منفی از حذف منوی استارت در ویندوز ۸ تصمیم به انتشار به‌روزرسانی جدیدی بانام ۸٫۱ کرد که در آن دکمه استارت به‌جای خود بازگشت ؛ ولی اکنون در ویندوز ۱۰ منوی استارت شاهد تغییراتی از قبیل بازشدن منو به‌صورت سنتی باقابلیت پین کردن نرم‌افزارهایی متفاوت حتی نرم‌افزارهایی که برای نسخه دسکتاپ طراحی نشده‌اند است.

همه‌چیز در قالب پنجره

به نظر می‌رسد ویندوز ۱۰  امکان اجرای نرم‌افزارهایی که با رابط کاربری لمسی سازگار هستند را نیز به محیط دسکتاپ بیاورد. در کنار این ویژگی به اضافه شدن یا به‌نوعی بازگشت دکمه‌های بستن و کوچک کردن در گوشه پنجره‌های نرم‌افزارها می‌توان اشاره کرد.

جستجوی سریع‌تر

 ویندوز ۱۰  به ‌نوعی هوشمند شده است تا پوشه‌هایی که شما بیشتر به آن‌ها سر می‌زنید را به خاطر سپرده تا در صورت جستجوی فایلی، پوشه‌های پربازدید را در رأس جستجو قرار دهد.

چندین دسکتاپ یا همان صفحه کار در ویندوز ۱۰

امکان دارد صفحه اصلی کار شما در ویندوز بسیار شلوغ باشد و یا چندین نفر از یک سیستم استفاده نمایید و هر شخص خواهان قرار دادن نرم‌افزارهای دلخواه بر روی دسکتاپ باشد. در ویندوز ۱۰ امکان استفاده از چندین دسکتاپ و قابلیت سوئیچ بین آن‌ها فراهم شده است.

امنیت و حریم خصوصی

هنگام تنظیم یک حساب کاربری ویندوز 10، می توانید یک حساب محلی را بدون نیاز به یک حساب مایکروسافت تنظیم کنید، اما اگر این کار را انجام دهید، بسیاری از بهترین ویژگی های سیستم عامل را از دست خواهید داد. با این حال، بسیاری از منتقدان مایکروسافت به طور پیش فرض برای برداشت داده ها استفاده می کنند.علاوه بر این، یک داشبورد حریم خصوصی به شما امکان می دهد هر اطلاعات ذخیره شده در حساب مایکروسافت را مشاهده و مدیریت کنید.

OneDrive و اسکایپ

دو سرویس ابری مایکروسافت – OneDrive برای ذخیره سازی آنلاین و همگام سازی و اسکایپ برای ارتباطات به طور قابل توجهی نقش مهمی را در ویندوز 10 بازی می کند. تمایز مهم بین این و iCloud مشابه Mac برای MacOS وجود دارد که می توانند بر روی هر پلتفرم مورد استفاده قرار گیرند. اسکایپ و برنامه OneDrive برای مکینتاش، اندرویدی ها و دستگاه های iOS و همچنین دستگاه های ویندوز وجود دارد.

هم‌اکنون ثبت‌نام کنیدانتخاب گواهینامه آموزشی مشاوره رایگانبا شما تماس خواهیم گرفت
  • نحوه برگزاریمجازی
  • مدت برگزاری40 ساعت
  • گواهینامه ملّی رایگاندارد
  • گواهینامه بین‌المللیدارد
  • کتب الکترونیکدارد
  • فیلم آموزشیدارد
  • نوع فایل‌های آموزشیچند رسانه ای
  • مدرس دورهگروه اساتید مهندسی کامپیوتر
  • شهریه دوره290,000 تومان

این دوره را به اشتراک گذارید

ویژگی دوره‌های آموزشیپس از ثبت نام در دوره های آموزشی موارد زیر را دریافت خواهید کرد

  • بسته آموزشی دریافت بسته جامع دوره آموزشی

  • گواهینامه‌های رایگان صدور گواهینامه‌های دو زبانه به صورت رایگان

  • گواهینامه‌های بین‌المللی امکان صدور گواهینامه‌های ترجمه و بین‌المللی

  • استعلام آنلاین و مکتوب امکان استعلام آنلاین و مکتوب کلیه مدارک صادر شده

سرفصل دوره آموزشی

گواهینامه‌های ملّی دوره

  • گواهینامه دو زبانه خانه آموزش‌های مجازی (فارسی و لاتین)

گواهینامه‌های بین‌المللی

انتخاب گواهینامه‌های آموزشی

شما می‌توانید یک یا چند گواهینامه برای دوره آموزشی دریافت کنید. گواهینامه دو زبانه مرکز، رایگان صادر می‌گردد.

عضو کانال تلگرامی خانه آموزش‌های مجازی شویدساده‌ترین راه برای اطلاع از آخرین دوره‌های آموزشی و تخفیفات ویژه

عضویت در کانال

دوره های زیر نیز به شما پیشنهاد می شود