آموزش CutMaster Pro 2DCutMaster Pro 2D

آموزش CutMaster Pro 2D

مجموعه نرم افزارهای ماشینکاری ، برش بهینه و شیت متال ، برای اولین بار توسط این شرکت با بازار ارائه گردید.این مجموعه با اعمال اصلاحات  مجدداٌ منتشر شده و در اختیار شما قرار گرفته است. این مجموعه شامل نرم افزارهایی مانند «CutMaster» است که برای استفاده کابینت سازان و «MDF کاران» گرد اوری شده است. ضمناً نرم افزارهای ماشینکاری ، برش بهینه و شیت متال (Plate’N’Sheet) در این بسته قرار داده شده است.تفاوت اصلی این مجموعه با نسخه های موجود در بازار ، نسخه های نرم افزار موجود در این بسته است. به طوریکه در نمونه های مشابه نسخه هایی در نرم افزارها قرار داده شده که دارای محدودیت هایی به لحاظ عملکرد و کارایی است.

Plate’n’Sheet :

نرم افزار قدرتمند برای باز کردن شیت های استفاده شده در طراحی مدلهای فلزی ،پلاستیک و عایقهای صنعتی است . این محصول نیازی به  نرم افزار های کمکی نداشته و دارای محیط کاربری مستقل می باشد.

Vectric Aspire :

نرم افزار قدرتمندی است که در طراحی مدل های دو بعدی و سه بعدی برای دستگاه های CNC به کار برده می شود. با استفاده از این نرم افزار  می توان از Cutout های ساده تا کنده کاری های تزئینی پیچیده را با دستگاه CNC ایجاد نمود. رابط کاربری این نرم افزار بصری است و استفاده از آن بسیار آسان می باشد. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توان طرح های دو بعدی، عکس ها، نقاشی و آثار هنری دیجیتالی را به مدل های سه بعدی تبدیل کرد و با دستگاه CNC آنها را برش داد. نرم افزار Vectric Aspire در بین طیف وسیعی از افراد و مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد که از آن جمله می توان به ایجاد پنل ها و درب های تزئینی، قالب گیری های معماری، مبل سازی، کابینیت سازی، دستگاه های حکاکی، سازندگان مدل، ساخت جواهرات، مدارس،دانشگاه ها، ساخت مجسمه های سه بعدی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

OptiNest pro :

نرم افزاری جهت بهینه سازی برش های ورق ،در ابعاد و اشکال مختلف می باشد. این نرم افزار امکان دریافت فایل های ورودی و ارائه خروجی با فرمتDXF را دارد.

Smart CUT  :

 نرم افزار قدرتمند و حرفه ای برش است که بمنظور بهینه سازی پانل برش طراحی شده است که با استفاده از الگوریتم های پیشرفته ، بهینه سازی شده ترین الگو های برش را برای استفاده حداکثری از ماده بعمل می آورد و در واقع به کاهش ضایعات و صرفه جویی در زمان و هزینه کمک شایانی می کند. این نرم افزار برای استفاده در برش چوب ، تخته ، پانل ، شیشه ، ورق وسایر موارد مشابه به کار میرود.

 CutMaster 2D Pro :

یکی از بهترین برنامه ها در امر برش دقیق MDF می باشد. تمامی افرادی که از این نرم افزار استفاده کرده اند، به قابلیت های بسیار و اندازه گیری های دقیق آن پی برده اند.این نرم افزار کاربرد بسیار آسانی داشته و به راحتی امکان بدست آوردن اندازه های دقیق MDF ، برای پارتیشن بندی یک مکان را فراهم می آورد. برای مثال اگر بخواهیم در یک کار ۲۰ ورق MDF به کار ببریم می توانیم این مقدار را به نرم افزار CutMaster داده و سپس اندازه هایی که می خواهیم از MDF دربیاوریم را وارد کنیم، حالا با یک کلیک ساده، CutMaster بهترین حالت های برش را به ما نشان می دهد البته به جز این آمار های دقیق دیگری را نیز به نمایش می گذارد. همچنین می توانید در قسمت Report حالات دیگر برش MDF را نیز مشاهده کنید.

Cutting Optimization Pro  :

این نرم افزار قادر است تا با توجه به متریال شما بهترین حالت دستور برش را طراحی کند تا کمترین مقدار دورریز را داشته باشید و همچنین از دور ریز در مصارف بعدی استفاده کنید. این ابزار مناسب برای دستور برش آرماتور ، ورق و لوله می‌باشد. کارکردن با این نرم افزار بسیار ساده و خروجی بصورت فایل اکسل و dxf و xml می‌باشد .

هم‌اکنون ثبت‌نام کنیدانتخاب گواهینامه آموزشی مشاوره رایگانبا شما تماس خواهیم گرفت
  • نحوه برگزاریمجازی
  • مدت برگزاری20 ساعت
  • گواهینامه ملّی رایگاندارد
  • گواهینامه بین‌المللیدارد
  • کتب الکترونیکدارد
  • فیلم آموزشیدارد
  • نوع فایل‌های آموزشیچند رسانه ای
  • مدرس دورهگروه اساتید مهندسی صنایع
  • شهریه دوره290,000 تومان

این دوره را به اشتراک گذارید

ویژگی دوره‌های آموزشیپس از ثبت نام در دوره های آموزشی موارد زیر را دریافت خواهید کرد

  • بسته آموزشی دریافت بسته جامع دوره آموزشی

  • گواهینامه‌های رایگان صدور گواهینامه‌های دو زبانه به صورت رایگان

  • گواهینامه‌های بین‌المللی امکان صدور گواهینامه‌های ترجمه و بین‌المللی

  • استعلام آنلاین و مکتوب امکان استعلام آنلاین و مکتوب کلیه مدارک صادر شده

سرفصل دوره آموزشی

گواهینامه‌های ملّی دوره

  • گواهینامه دو زبانه خانه آموزش‌های مجازی (فارسی و لاتین)

گواهینامه‌های بین‌المللی

انتخاب گواهینامه‌های آموزشی

شما می‌توانید یک یا چند گواهینامه برای دوره آموزشی دریافت کنید. گواهینامه دو زبانه مرکز، رایگان صادر می‌گردد.

عضو کانال تلگرامی خانه آموزش‌های مجازی شویدساده‌ترین راه برای اطلاع از آخرین دوره‌های آموزشی و تخفیفات ویژه

عضویت در کانال

دوره های زیر نیز به شما پیشنهاد می شود