خانه آموزش‌های مجازی ، برترین موسسه آموزش مجازی و غیرحضوری در کشور
سبد خرید
با مشاورین ما ، بهترین دوره ها را انتخاب کنید
همین حالا با ما تماس بگیرید

ISO 9001 (استاندارد مدیریت کیفیت)

اطّلاعات دوره و منابع آموزشی

فانام فارسی : ISO 9001 (استاندارد مدیریت کیفیت)
Enنام لاتین : ISO 9001
نحوه برگزاری : مجازی
مدّت برگزاری : ۳۰ ساعت
استاد : مهندس ایمان خلقی
شهریه : ۹۵۰۰۰ تومان
کتب و جزوات :
لوح‌های فشرده :
فایل‌های الکترونیکی :

توضیح دوره

دوره آموزشی ISO 9001 (استاندارد مدیریت کیفیت)

استاندارد ISO 9001 یکی از اعضای استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت است.امروزه در عرصه بین المللی، رعایت استانداردهای کیفی در تولید و ارائه خدمات از چنان اهمیتی برخوردار است که سازمان جهانی استاندارد (ISO) را بر آن داشت تا استانداردهای بین المللی سیستم مدیریت کیفیت را تدوین و معرفی نماید.در سال ۱۹۷۸ کمیته فنی ۱۷۶ سازمان بین المللی ایزو سری استانداردهای ایزو ۹۰۰۱ را به دنیا ارائه نمود . هدف از تدوین این سری استاندارد بوجود آوردن الگوی بین المللی برای پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت کیفیت و تضمین کیفیت بود که مورد استقبال فراوان در سطح دنیا قرار گرفت .الزامات سیستم مدیریت کیفیت که در این استاندارد تعیین شده است مکمل الزامات و یا خواسته های مربوط به محصول است.این استاندارد بر اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت در برآورده کردن خواسته های مشتری تمرکز دارد.استاندارد ISO 9001 الزاماتی را یرای سیستم مدیریت کیفیت مشخص می کند که می تواند برای به کارگیری درون سازمان ها یا برای گواهی کردن یا برای موارد مبتنی بر قرارداد مورد استفاده قرار گیرد.این استاندارد بین المللی طی مراحل توسعه، استقرار و بهبود اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت، سازمان را برای گزینش رویکرد فرایندی ترغیب می نماید، تا از طریق برآورده سازی الزامات مشتری، رضایت مشتری را افزایش دهد. کلیه الزامات این استاندارد عمومی بوده و قصد بر آن است که برای تمامی سازمان ها بدون توجه به نوع، اندازه و محصولی که ارائه می کنند قابل به کارگیری باشد.برای استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ایزو ۹۰۰۱ باید وضعیت موجود ، نقاط ضعف ، نقاط قوت و تطابق سازمانی را شناسایی و با این استاندارد بررسی و مقایسه کرد.ایزو ۹۰۰۱ تأکید می کند که یک سازمان به تعیین ، اجرا ، مدیریت ، بهبود مستمر و اثر بخشی فرایندهایی که در سیستم مدیریت کیفیت مورد نیاز است ، اهمیت می دهد و تأثیر متقابل این فرایندها را به منظور به دست آوردن اهداف سازمانی مدیریت می کند .

سرفصل‌های دوره

  • تاریخچه و مبانی سیستم های مدیریت کیفیت
  • آشنایی با کیفیت و روند معرفی آن در سازمان ها
  • تشریح اصول هشتگانه مدیریت کیفیت
  • مروری بر تعاریف استاندارد مدیریت کیفیت و نگرش فرایندی
  • تشریح الزامات استاندارد مدیریت کیفیت
  • هرم استاندارد و معرفی مستندات در سیستم مدیریت کیفیت
  • دلایل و ضرورت مستند سازی
  • نحوه تنظیم مستندات مبتنی بر نیاز استاندارد

گواهینامه‌های ملّی دوره

  • ترجمه رسمی گواهینامه مرکز با مهر وزارت امور خارجه و مهر دادگستری
  • ترجمه رسمی گواهینامه مرکز با مهر دادگستری
  • گواهینامه دو زبانه خانه آموزش های مجازی( فارسی و لاتین)

گواهینامه‌های بین‌المللی دوره

  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی IQS (TAP TRAINING) انگلستان
  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی DNW اتریش
  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی ICS کانادا
  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی ACS آمریکا
  • گواهینامه بین‌المللی آکادمی QAL انگلستان

ثبت‌نام دوره

سبد خرید

سبد شما خالی است